+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, ورزشی > مربی ایرانی برای تیم ملی تکواندو گرجستان

مربی ایرانی برای تیم ملی تکواندو گرجستان

18 اسفند 1393 1 دیدگاه    خبر, ورزشی

پیام خانلرخانی، سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، فدراسیون تکواندو ایران اعلام کرد، ‘ پیام خانلرخانی ‘ پس از مذاکره و توافق با فدراسیون تکواندوی گرجستان، به مدت یک سال سکان هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده گرفت.

آقای خانلرخانی در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با قبول هدایت تیم ملی تکواندو گرجستان گفت: طبق توافقاتی که از 45 روز پیش با مسئولان فدراسیون تکواندو گرجستان داشتم، قرار بود از ابتدای سال 2015 هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرم، اما با توجه به اینکه هم اکنون سرمربی تیم تکواندو ‘ شهرداری ورامین ‘ هستم، قرار شد پس از پایان لیگ ایران به گرجستان سفر کنم.

وی در ادامه افزود، قرارداد من یک ساله است، اما در صورت فراهم شدن شرایط و رضایت دو طرف قابلیت تمدید را دارد. ضمنا بر طبق قرارداد، من هیچ دستیاری را با خود به گرجستان نخواهم برد و تمامی همکاران من در کادر فنی تیم ملی از مربیان بومی و داخلی گرجستان هستند.

همچنین سرمربی تیم ملی گرجستان، بازیکنان این تیم را به علت نداشتن تمرین مناسب به دور از آمادگی دانست و افزود، هدف من در کوتاه مدت، کسب نتیجه در مسابقات نوجوانان و زیر 21 سال قهرمانی اروپا است که در مرداد 94 در کشور لتونی برگزار خواهد شد. قصد دارم با تمرکز روی بازیکنان رده پایه گرجستان، برای تیم ملی بزرگسالان این کشور پشتوانه سازی کنم و تمام تلاش خود را برای رشد تکواندو گرجستان خواهم کرد، اما باید این را بدانیم کسب مدال در رده بزرگسالان در ابتدای راه بسیار دشوار است.

خانلرخانی همچنین در مورد مبلغ قرارداد خود عنوان کرد: قراردادی با شرایط مالی بسیار مناسب امضا کردم و این قرارداد چندین برابر دریافتی من از لیگ برتر ایران است.

لازم به ذکر است، ایشان، به همراه تیم شهرداری ورامین، در سال 93، عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا و سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو ایران را بدست آورد.

  1. nader
    21 اسفند 1393 در 18:51 | #1

    انشاالله تو کارشون موفق باشن.

    ایرانیان مقیم گرجستان هم حتما حمایتشون میکنن.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,