+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > ایرانیان، رکورد دار افزایش تعداد بازدید کننده از گرجستان طی ژوئیه 2016

ایرانیان، رکورد دار افزایش تعداد بازدید کننده از گرجستان طی ژوئیه 2016

ایرانیان، رکورد دار افزایش تعداد بازدید کننده از گرجستان طی ژوئیه 2016

به گزارش تفلیس.کام، سازمان ملی گردشگری، با انتشار آخرین آمار از گردشگران ورودی به گرجستان، ایرانیان را، در صدر کشورهایی قرار داد که بیشترین رشد را به لحاظ افزایش تعداد بازدید کننده از این کشور، داشته اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان ملی گردشگری، سفر ایرانی ها به گرجستان طی ماه ژوئیه سال جاری، با رشدی معادل 575 درصد، بسیار قابل توجه بوده است.

لغو ویزای سفر اتباع ایران به گرجستان، افزایش تعداد پروازها و سرویس های زمینی میان دو کشور و وضعیت ناپایدار ترکیه، از جمله دلایل افزایش سفر ایرانیان به گرجستان اعلام شده است.

  1. ابراهیم
    31 مرداد 1395 در 22:35 | #1

    متاسفانه تو این ایام المپیک ریو شنیدیم که ایرانی ها پس از باخت بهداد سلیمی به صفحه ی اینستاگرام تالاخادزه رفتن و به خودش و خانواده اش فحاشی کردن ,من به عنوان یه گرجی ایران واقعا ازرده خاطر شدم از هموطنای خودم ,مگر چیکار کرده بود تالاخادزه ,اون هم مثل بهداد عزیز چند سال تلاش کرده بود و اتفاقا پس از سال ها اولین نفر بود که تونست رکورد رضازاده را بزنه ,و حتی توی ناداوری که در حق بهداد شد هم دخالتی نداشت ,اون ناداوری و ناجوانمردی از طرف هییت ژوری (و احتمالا عضو عراقی این هییت) اعمال شده بود نه از طرف تالاخادزه
    علاوه بر این تالاخادزه از بهداد دلجویی هم کرده بود ولی باز هم هموطنای ایرانی بدون اطلاع دقیق از موضوع تالاخادزه را مورد هجمه قرار دادن ,این اتفاقات دور از اخلاق ورزشی هست ,نکته اینکه یکی دو ورزشکار گرجی هم به ایرانی ها باختن ولی مورد فحاشی گرجی ها قرار نگرفتن ,موضوع ناراحت کننده تر ,خط و نشان مجری های برنامه های ورزشی ایران با شکل و فرم بسیار زشت و توهین امیز به تالاخادزه بود و از اون بدتر سایت اینترنتی ورزش ۳ که با پخش انیمیشن بهداد بیشتر به این فحاشی ها دامن زد ,امیدوارم اقدامی در راستای جلوگیری از گسترش این فرهنگ غلط انجام بشه ,فقط و فقط با اگاه سازی ,نه با توهین متقابل ,فقط و فقط با اگاه سازی هموطنای عزیزمون .
    متشکرم

  2. علیرضا لایق
    3 شهریور 1395 در 11:59 | #2

    با نظر دوستم موافقم . ناداوری در حق بهداد سلیمی ربطی به تالاخادزه نداشت و در واقع توانمندی ایشون قابل ستایش بود . ای کاش داوری این رقابت قشنگ رو خراب نمی کرد .

  3. امیرعلی
    4 شهریور 1395 در 15:52 | #3

    سلام قطعا ناداوری بود ولی حق تالاخادزه فحش نیست اوحقش رو که طلا بود گرفت حق بهداد نقره بود

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,