+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > نینو بورجانادزه: عضویت گرجستان در ناتو واقع بینانه نیست

نینو بورجانادزه: عضویت گرجستان در ناتو واقع بینانه نیست

19 تیر 1394 1 دیدگاه    خبر, سیاسی

نینو بورجانادزه، رهبر جنبش دموکراتیک گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ نینو بورجانادزه ‘، رهبر جنبش دموکراتیک گرجستان، که به ‘ روسیه ‘ سفر کرده است، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: عضویت گرجستان در ‘ ناتو ‘ واقع بینانه نیست.

خانم بورجانادزه افزود: به نظر من، تعیین عضویت در ناتو به عنوان هدف اصلی دولت گرجستان اشتباه است. ما باید قبول کنیم که هیچکس در ‘ ناتو ‘ از عضویت ما در این سازمان استقبال نمی کند.

رهبر جنبش دموکراتیک گرجستان ادامه داد: من در مسکو با سیاستمدارانی ملاقات کردم که آماده گفتگو با گرجستان هستند؛ اما دولت گرجستان همواره معطل تصمیم آمریکا است.

خانم بورجانادزه با اشاره به اینکه گرجستان می تواند بدون عضویت در سازمان یا اتحادیه خاص، دموکراسی غربی را در کشور اجرا کند گفت: هر روز تعداد بیشتری از مردم گرجستان نظر خود نسبت به روسیه را تغییر می دهند و دیگر روسیه را دشمن خود نمی دانند.

روابط گرجستان و روسیه، در پی حمایت مقامات مسکو از جدایی طلبان ‘ آبخازیا ‘ و ‘ اوستیای جنوبی ‘ در جریان جنگ سال 2008، تیره شده است.

  1. احمد
    3 مرداد 1394 در 22:05 | #1

    احمد اینکه کشور گرجستان نباید عضو ناتو باشد فکر اشتباهی است به هزاران دلیل چون یک کشور کوچک و از نظر دفاعی لازم است که عضو ناتو باشد البته باروسیه هم نباید فاصله بگیرد چون روسیه همسایه گرجستان واز نظر اقتصادی وصنعتی می تواند مثمر به ثمر باشد وقتی که دنیا مثل دهکده در آمده نباید فراموش کنیم که با تمام کشور ها قرار ومعامله ونشست ودادوستت تنها راه مشگل کشور هاست چون جهان همچون خیابانی را می ماند که قصاب به نانوا ونانوا به سوپر مارکت و مدرسه وطبیب و تاکسی همه وهمه به هم نیاز مندند با روسیه دوست با امریکا دوست با همه باید دوست تا ملت وکشور بسوی ترقی پیش برود

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,